Razorblade romance



Olen kertonut täällä aika vähän siitä, millaisia vaatteita käytän tai millainen tyyli minulla on. Yhtään asukuvaa blogini historiassa ei ole ollut. (Eikä varmaan tulekaan, mutta vannomatta paras...) Tämä johtuu ihan siitä, etten todellakaan ole mikään tyyliguru, vaikka ymmärrän vaatteiden päälle, ne eivät ole se suurin intohimoni. Olen tylsä pukeutuja: mustaa, harmaata ja valkoista. Tarkka olen ainoastaan materiaaleista. Keinokuituja koitan välttää, jos vain mahdollista.

Yksi suunnittelija sen sijaan on aina kolahtanut minuun ja kovaa. Alexander McQueen, kyseisen muotitalon sekoitus romantiikka ja rokkia on aina purrut minuun. Nuorekas ja edullisempi mallisto McQ on rokahtavampi kuin kalliimpi Alexander McQueen.

Ylläolevat tuotteet ovat juurikin McQ -mallistosta ja ne ovat kaikki saatavilla tällä hetkellä Yooxin nettikaupasta. Koska kyseessä on italialainen outlet-kauppa, hinnat ovat huomattavan huokeita. Varsinkin tuo alla keskellä oleva paksu rannekoru kolahtaa minuun ja kovaa. Ranneke on aitoa nahkaa. 

Huivinkin materiaalia on 70 % puuvillaa ja 30 % silkkiä, joten kyse on laadukkaasta tuotteesta.

Kolahtaako sinuun partaterät?

  1. Pieninä yksityiskohtina esimerkiksi laukussa menee hyvinkin, mutta partateriä enemmän miellyttää McQueenin legendaariset pääkallot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääkallot on kivoja, varsinkin huiveissa ja koruissa.

      Poista
  2. Mulla on hyvin samanlainen tyyli; mustaa, valkoista, harmaata ja kermaa perusvaatteissa, mutta sitten asusteissa voi olla väriä ja yksityiskohtia enemmän. McQueen kolahtaa myös, etenkin huivit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asusteissa tosiaan voi olla enemmänkin väriä. Olen koko kevään haaveillut jostain tosi värikkäästä laukusta, punaisesta, keltaisesta tai sinisestä, mutta vielä en ole "uskaltanut" ostaa. :)

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives