Rörstrand Kulinara

Olen aikaisemmin blogissani kertonut, kuinka pelkistetty tyyli on eniten omaan makuuni. Tämä pätee kaikessa muussa paitsi astioissa. Voisi luulla, että minulla on astiastona Arabian Teemaa tai Kokoa. Ei, minulla Villeroy & Bochin French Gardenia ja joulupöytään kerään punaista Taikaa. Joten kaikkea muuta kuin simppeliä. Vähän aikaa sitten minua potkaisi onni ja voitin Ilman sinua olen lyijyä -blogin arvonnassa aivan ihanan Rörstrandin Kulinara-sarjan purkin.



Purkissa on ilmatiivis kansi ja sen aiheena on metsän -ja puutarhan antimia. Eniten itsessäni aiheuttaa ihastusta nuo sienet. Ihanat!


Sarjaan kuuluu erikokoisia kulhoja, tarjoilulautasia, lautanen,  purkki ja muki. Rörstrandin tuotteita voit ostaa ainakin Sokoksen, sekä Iittalan nettikaupoista.









  1. Tuo purkkikin on kaunis, mutta ennen kaikkea ihailen sun kuvia. Sulla on silmää kuvaamisessa!

    VastaaPoista
  2. Itse tykkään yleensä pelkistetyistä astiastoista, mutta kyllä Kulinara-sarja munkin pöytään sopisi. Se muistuttaa mua Tomulan Vegeta-kattiloiden koristelusta (äidillä on sellainen, en muuten varmaan tuntisi :D), mutta värit on nykyaikaisemmat.

    VastaaPoista
  3. Tuo purkki on aivan ihana <3 itse olen kerännyt jo reilut 10 vuotta Arabian Paratiisia, mutta on meillä sen rinnalle ihan tavallisia valkoisia arabioitakin :) tykkään myös ostella kaikenlaisia, värikkäitä kulhoja matkoilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan Paratiisia ja ehdottomasti sitä sinikukkaista, uusi violettikukkainen on myös aika kivan näköinen. Pelkkä musta-valkoinen on liian pliisu! :D Punaista Taikaa, mitä itse kerään, on just hyvä yhdistää esim. valkoiseen Arabian Teemaan.

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives