All I want for Christmas (is OPI)


All I want for Christmas (is OPI) on OPI:n Mariah Carey Holiday 2013/2014- kokoelmaan kuuluva joulunpunainen lakka. Sitä kuvaillaan ruskeaan taittavaa punaiseksi. Luonnossa itse en havaitse tässä oikeastaan mitään ruskeaa. Mieluummin tämä taittaa hieman tummaan luumuun. 


Kamerani ei suostunut tallentamaan lakkaa sen näköisenä, miltä tämä mielestäni luonnossa näyttää. Kuvat on otettu luonnonvalossa. Katselin lakasta muiden bloggaajien ottamia kuvia ja yllättäen useat muutkin ovat saaneet lakkakuvissaan saman lopputuloksen kuin minä.

Lakka on tosi kaunis, täydellinen jouluun! Se levittyi hyvin, mutta vaati neljä ohutta kerrosta, jotta pinnasta tuli täydellinen. Jos olet vähemmän perfektionisti kuin minä, kolmekin kerrosta saattaa riittää.

Mitäs pidätte? Kuuluuko jouluun joulunpunainen kynsilakka?


  1. Kuuluu ehdottomasti! Mun joulunpunainen lakka on O.P.I.:n Bond-kokoelmaan kuuluva The Spy Who Loved Me, jossa on mun kaipaamaa (ja jouluun kuuluvaa) kimallusta. :)

    VastaaPoista
  2. Kyllähän tuo kovin jouluinen on. Ja kaunis sävy. :) Mä en ole oppinut kunnon punaista käyttämään ja muutenkin oon vasta hiljattain alkanut käyttää myös sormissa värikkäämpiä ja mm. creme-lakkoja. Mutta voisihan sitä vaikka tänä jouluna rohkaistua entisestään ja hankkia kunnon punainen lakka. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, jouluksi punaista! Tosin minulla on tulossa tästä samasta kokoelmasta kohta esittelyyn yksi tosi bling-lakka, yleensä en tykkää tällaisista, mutta tämä on ihana!

      Poista
  3. Ihanan punainen, haluan!!! olet kyllä saanut heräteltyä mussa sellaisen kynsienlakkausvimman ettei tosikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, hyvä! Itsehän olin vielä 20 vuotta nudeilla kynsillä. Kaksikymppisenä vihdoin innostuin kunnolla värilakoista. :) Nyt on ihan orpo olo ilman kynsilakkaa. :D

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives