Olen onnellinen




Eilen se iski. Olen onnellinen. Olimme kävelemässä mieheni kanssa kaupasta kotiin. Maan osittain peittänyt valkoinen lumi kimmelsi kilpaa auringon kanssa. Elämä on tässä ja nyt. Minulla on hyvä parisuhde, joka onkin pitänyt minut pinnalla vuosien ajan myös pahoina hetkinä.

Viime aikoina elämästäni on pikku hiljaa ottanut yhä suurempaa osuutta eräs Keyword: Love. Blogini. Minulla on tapana tehdä kaikkea mihin ryhdyn sata lasissa niin myös blogiani. Kaikki blogia kirjoittavat tietävät kuinka paljon aikaa voi mennä yhden postauksen tekemiseen. Pitää ottaa kuvat, muokata ne, kirjoittaa teksti ja työstää sitä. Kosmetiikasta kirjoittaessa tuotteiden testaus vie myös aikaa, vaikka se onkin tämän työn parhaita asioita. Itselläni on parhaillaan kymmenenkin juttua työn alla, joita luen ja työstän ennen julkaisua. Todella harvoin postaus tulee ulos samana päivänä, kun olen sen kirjoittanut.


Voin rehellisesti sanoa, että ensimmäistä kertaa hyvin pitkään aikaan minulla on tunne, että teen jotain, mistä todella pidän. Voisi sanoa, että olen löytänyt sen "minun juttuni". Työksenihän en tätä tee, lähinnä omaksi ilokseni ja teidän. Blogini antaa mahdollisuuden tehdä ihan mahtavia juttuja, joita ilman blogia olisi mahdoton toteuttaa.


Kosmetiikka on ollut iso osa elämääni jo 20 vuotta, nyt blogin kautta intohimoni on vain syventynyt. Ennen kerroin hyvistä tai huonoista kosmetiikkakokemuksistani muutamalle kaverille. Minä olin se ihminen, jolta kaverit kysyivät, voisinko suositella jotain tuotetta. Nyt kokemuksiani lukee satoja ihmisiä päivittäin. Se tuntuu uskomattomalta. Jokainen lukijalta tullut kommentti lämmittää sydäntäni. Ihaninta on nähdä, kun joku tuttu kommentoija palaa takaisin.


Kosmetiikkakokemusten lisäksi olen jakanut blogissani hyvinkin henkilökohtaisia asioita. Olen hyvin otettu, että lukijani ovat uskaltaneet kommentoida hyvinkin arkoihin aiheisiin omia kokemuksiaan. Ne antavat perspektiiviä myös omaan elämääni.

Olen muutenkin innoissani. Lempiaikani vuodesta joulu alkaa koputella oven takana. Itse en ole niitä ihmisiä jotka tressaavat joulusta. Minä nautin joka hetkestä. Tämän vuoden joulukuusta tekee entistä ihanamman se, että olen pitkin syksyä järjestellyt lukijoilleni pientä ja vähän isompaakin kivaa, jotta joulukuu sujuisi myös siellä puolen ruutua mukavasti.

Mikä tämän postauksen tarkoitus sitten oli? Halusin vain kertoa, että kiva, kun olette siellä.

Ps. Mitä blogin pitämisen hyviin puoliin tulee, niin muistakaahan käydä osallistumassa Kalevala Koru-arvontaan. Lukijani saavat myös 10 % alennuksen Laatukorun verkkokaupasta 31.10 asti koodilla: BLOGI.





  1. Kiva, että sä puolestaan olet siellä! <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, kuulla että olet niin onnellinen <3 Mulla on ollut hirveä kiire koulun puolesta ja syksy meinaa välillä painaa mielen alas, jolloin on vaikea nauttia elämän pienistä iloista. Todella piristävä postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei,

      kiva jos postaus piristi! Kiire on kyllä pahin mahdollinen vitsaus, toivottavasti sinulla pian helpottaa. :)

      Poista
  3. Minä oon niin onnellinen sinun puolesta. Ollaan tunnettu iäisyys ja nyt on ilo huomata että sulla on kaikki kohdallaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, mä en uskalla edes alkaa laskea kuinka monta vuotta! ;)

      Poista
  4. Ihana postaus ja ihana Jonna <3

    VastaaPoista
  5. Oi miten kauniita kuvia teksteineen.

    Olen iloinen puolestasi Jonna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkaa olla kuvien puolesta se aika vuodesta, kun lisäsalama alkaisi olla kova sana. (pukille toive... ;)) Minähän en kameran omaa salamaa suostu käyttämään. :p

      Poista
  6. Kiva postaus. Tuli hyvä mieli. :) On kiva, että löysin blogisi, mulle netti ja blogit näyttelevät isoa osaa elämässä nyt, kun olen hoitovapaalla kotona. On ollut raskaat ajat läheisten takia ja kun mieskin on Afganistanissa nyt niin somesta on tullut vaan tärkempi juttu (vaikka koenkin siitä ajoittain huonoa omaatuntoa).

    VastaaPoista
  7. Mahtava postaus! Olen vilpittömän iloinen siitä, että koet itsesi onnelliseksi. Pidän siitä, miten rikot rajoja kirjoittamalla kosmetiikkahötön (joka sekin on ihanaa) ohessa niistä vaikeammistakin asioista. Monesti on tehnyt mieli kirjoittaa kommentiksi joku kauhea avautuminen, mutta sitten muistan - tämän voi lukea kaikki. Mutta hienoa, että sinä uskallat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, sun pitää avautua joskus s-postilla (maailmanparannusta) ;)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results. :)
      -Willie Nelson

      Poista
  9. Tämä oli hyvänmielen postaus :) olet varmasti onnesi ansainnut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaihteeksi tällaistakin kaikkien vastoinkäymisten keskellä. :)

      Poista
  10. Ihana lukea onnellisuudesta! Tekstisi sai taas ajattelemaan, että myös mä olen onnellinen, harvoin sitä vain arjessa huomaa ja tiedostaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin jännä juttu, sitä onnellisuutta harvemmin ajattelee?

      Poista
  11. Onnea on blogata ja katsoa elokuvaa missä on Tom Hardy, kuten mä just nyt. :P
    Mun on pitänyt sulle monta kertaa sanoa, että rispektit kaikista pintaa syvemmistä asioista, joista täällä kirjoitat. Aina niitä täällä luetaan hiljaisen liikuttuneina. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli pakko käydä katsomassa, kuka Tom Hardy. *puna* Mutta olihan tuo naama tuttu! Katsonutkin monta leffaa, missä on. :D

      Poista
  12. Ihana kirjoitus! Eikö olekin mahtavaa, kun on tällainen kanava missä voi huudella sitäkin, että on onnellinen! Ja on aivan mahtavaa, että siitä joku myös huutelee, minusta sillä tavalla jakaa sitä onnea vähän muillekin. :-) Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän tässä onkin niin mahtavaa, mun onnellisuus syntyy vielä niin pienistä asioista, ei edes suomalainen peruskateus voi päästä iskemään. :)

      Poista
  13. Ihana kuulla että olet onnellinen, mahtavaa!! :) Kiitos itsellesi mahtavasta ja todella monipuolisesta blogista! :) Itse olen vaan laiminlyönyt blogeja jo muutaman viikon, kun en ole oikein kerennyt lukea niitä. Mutta tällä viikolla ehdin taas lukea kaikki postaukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, että olet luekellut! Rentouttavaa viikkoa!

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives