Rouge In Love - Rouge Rendez Vous


Sain maahantuojalta testiin Lancômen Rouge in Love- huulipunan. Rouge in Love:n hylsy on hurmaavan hopeinen. Minusta se on kaunis kuin karkki. Kädessä raskaan ja ylellisen tuntuinen, vaikka hylsy on normaalia pienempi, itse huulipuna on samankokoinen kuin Lancômen punissa muutenkin. Rouge in Love- punien mainoskasvona toimii Emma Watson. Sarjaan kuuluu 24 hurmaavaa sävyä.


Rouge in Love:n halutaan olevan ystävä, johon voit luottaa milloin tahansa. Huulipuna lupaa 6 h kestävyyden, huulipunan värin, huulirasvan hoitavuuden ja huulikiillon kiillon samassa paketissa.


Oma testisävyni 230M Rouge Rendez Vous kuuluu sarjan neutraaleihin ruskeaan taittaviin sävyihin. Sitä kuvaillaan Lancômen omilla nettisivuilla sanoilla: "Pinkish - beige" ja sitä se onkin. Huulipunan tuoksu on hurmaavan hedelmäinen. Se levittyy huulille sulavasti ja kauniisti. Valitettavasti kuuden tunnin pysyvyyteen tämä ei lupauksistaan huolimatta kyennyt. Kahden tunnin päästä väri oli haihtunut niin paljon, että jouduin lisäämään punaa, enkä ollut edes syönyt välissä. Hoitavuutta sen sijaan tämä todella antoi. Huulet olivat käytön jälkeen ihastuttavan pehmeät. Miksi käyttää enää huulirasvaa, kun voi käyttää huulipunaa?!? Kyllähän puna piristää kummasta kasvoja, kuten voitte kuvasta päätellä:


Onko Rouge In Love teille tuttu?

Suositushinta:

n. 35 €

Tuote saatu.



  1. Mulla on kaksi In Love-huulipunaa. Suunnittelen marraskuulle laivareissuja ja todennäköisesti silloin ostan taas jonkin kivan sävyn. In Love punat ovat nimittäin tummissa väreissä (itsellä peruspunainen) erittäin pitkäkestoisia, joten luultavasti joku neutraali (tummahko) päivään sopiva väripilkku kotiutuu meikkipussiini. In Love-punien myötä olen muutenkin uskaltautunut pois silmämeikkipainotteisesta tyylistä ja keskittynyt välillä huuliin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin jotenkin hämmentynyt siitä, että tämä ei pysynyt sitä kuutta tuntia, mikä luvattiin vaan lähti aika sukkelaan huulista. Hoitavuus oli kyllä huippuluokkaa ja sävy kaunis.

      Poista
  2. Mulle ei sovi punainen vaikka punaista rakastankin. Mulle tulee todella omituinen olo punahuulena, mutta tykkään naisilla punahuulista. Tekee lookista todella raikkaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää vaan löytää oikean sävyinen punainen. ;) Tosin turha sitä väkisin on pitää, jos ei tunnu "omalta". Olin aivan varma, että luumuuntaittava huulipuna ei voi sopia mulle, kunnes löytyi sävy joka sopi. Itseltä on huulipunien käyttö kyllä vaatinut tietynlaista totuttelua.

      Poista
    2. Mulla on ainakin 30 erilaista huulipunanäytettä kotona, mutta kun ei vaan tunnu omalta. Pitänee katsoa talvinaamalle punaa. Jospa sitten tekis Lumikkilookin itselle

      Poista
    3. Terhi, mä luulen, että sulle sopisi Lumikki-look! ;)

      Poista
  3. Mulla on Rouge in Love Rose Pitimini, ihana vadelmainen raikas sävy. Kesällä halusin kivan, vadelmanpunaisen punan ja luin sopivasti Ostolakossa Virven postauksen tuosta punasta. Ja kesän laivareissulla kävin testaamassa ja ostamassa sen. :) Mukavan tuntuinen huulilla, mutta ei minullakaan kyllä kovin pitkään pysy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinkin unohtanut, että Virve kirjoitti punasta. Pitääkin käydä lukemassa se!

      Poista
  4. Mun HG-puna! Hieman lähtee karkailemaan huultenympärysten juonteisiin, mutta annan sen anteeksi muuten täydelliseltä punalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei karkaillut, vaikka en laittanut edes rajauskynää, joten sinänsä oli helppo käyttää.

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives