6.1.2016

VERSO SKINCARE – Modernia ihonhoitoa


Olen ollut hurahtaneena ihonhoitoon jo teini-iästä. Vuosien saatossa olen pitänyt itseni hyvin kartalla uusista tuotteista ja tulevista uutuuksista. Ostan ulkolaisia muotilehtiä oikeastaa ainoastaan niiden kauneusosioiden vuoksi (muoti ei ihmeemmin kiinnosta). Välillä silmiin osuu itselleni ennennäkemättömiä mutta mielenkiintoisia brändejä. Silti Suomessakin joskus joku pääsee yllättämään niin, että en ole merkistä koskaan kuullutkaan, vaikka sitä olisi myynnissä Suomen markkinoilla. Tämä voi usein johtua siitä, että maahantuonti on juuri aloitettu, joten merkkiä ei olla ehditty markkinoida tai sitten ensimmäinen firma on epäonnistunut markkinoinnissa ja joku toinen firma on päättänyt alloittaa maahantuonnin, eikä markkinointia ole ehditty vielä kyseisen brändin kohdalta aloittaa, koska markkinointilistalla on saattanut olla muita firman maahantuomia brändejä ensiksi. 

Viime syksynä minuun otettiin yhteyttä eräästä firmasta, josta kyseltiin halukkuuttani testata Nucodebeautyn meikkisientä niin kuin aina tällaisissa tapauksissa, jos viestin yhteydessä on firman kotisivut, menen tietenkin tutustumaan firmaan tarkemmin. Samalla näen myös heidän muita mahdollisesti maahantuomiaan tuotteita. Usein sieltä voi löytää itselleen jopa kiinnostavampia ja blogin teemaan vieläkin sopivampia tuotteita kuin lähestyjän alkuperäinen ehdotus. 

Silmiini osuikin maahantuojan sivuilla välittömästi itselleni täysin tuntematon mutta eleettömällä pakkauseleganssillaan hurmannut Verso Skincare. Hetken aikaa luettuani, olin suorastaan ällikällä lyöty. Miten ihmeessä minulta oli saattanut mennä ohi jotain näin kiinnostavaa ja tehokkaan kuuloista?

Verso Skincare on moderni anti-age -ihonhoitosarja, joka perustuu nyt niin paljon pinnalla olevaan retinoliin. Retinolhan on tehokkainta ainetta mitä voit kasvoillesi pistää ilman reseptiä. Verson tuotteet sisältävät patentoidun Retinol 8-yhdisteen. Tuotteet on kehitetty ja valmistettu Ruotsissa. Verson tuotteet lupaavat tehdä ihosta tasaisemman, hehkuvamman ja nuorekkaamman. Patentoitu Retinol 8 on yhdiste jossa A-vitamiinijohdannainen ja polyfenoliuute kohtaavat. Tämän yhdistelmän on todettu vahvistavan ihon vastustuskykyä, vähentävän ylipigmentaatiota sekä lisäävän ihon hapen ja ravinteiden saantia. Tuloksena on kirkkaampi ja tasaisempi iho. Sarja ei lupaa näkyviä tuloksia hetkessä, mutta jo kahden kuukauden säännöllisellä käytöllä voidaan ihon kuntoa parantaa. 


Sarjaan kuuluu tällä hetkellä kuusi tuotetta: Vaahtoava puhdistaja, - ja päivävoide, voide pigmenttimuutosten hoitoon, silmänympärysvoide ja seerumi. Eli hyvin yksinkertaisella linjalla mennään. Sain testattavaksi sarjan ihoa elvyttävän ja vahvistavan seerumin. Koska pullon suutin on alkanut ääntelemään siihen malliin, että tuote näyttää uhkaavasti loppumisen merkkejä, halusin jakaa teille omat kokemukseni seerumista. 

Super Facial Serum on nimestään huolimatta koostumukseltaan enemmän kevyttä voidetta kuin ohutta seerumia. Se on pakattu muoviseen tukevaan pumppupulloon, josta sitä on helppo annostella. Olen itse käyttänyt tuotetta pääsääntöisesti iltaisin, mutta toisinaan myös aamulla meikin alla, jossa se toimii pintakuivalla iholla erinomaisesti, koska paksuhko koostumus kosteuttaa ihoa tarpeeksi, eikä erillistä voidetta enää tarvita. Säännöllinen käyttö piti ihon selvästi kirkkaana ja sileänä, voin myöntää, että minun jää tätä ikävä, kun parin päivän päästä tulen pumppaamaan viimeiset seerumin rippeet ulos pullosta. Seerumi lupaa vähentää myös ihon pigmenttimuutoksia, mutta koska itselläni ei sellaisia ole, en osaa kertoa tästä vaikutuksesta mitään. Tuotteessa on aivan ihastuttava raikas hieman sitruksinen tuoksu.


Onko Verso tuttu?

Verso Skincare -tuotteita voi ostaa skin.fi -verkkosivuilta. Tuotteiden hinnat vaihtelevat 32-139 euron välillä.

Tuote lehdistönäyte. Jutun linkit eivät ole mainoslinkkejä, enkä saa niiden klikkaamisesta rahallista korvausta.



19 kommenttia:

  1. Apua! Mullekin aivan tuntematon sarja :D Nimen olen tainnut kuulla (ehkä sulta, haha). Mutta tutustun ehdottomasti! Tämä kuulostaa hyvältä. Ja varsinkin kun sä hehkutat, tiedän, että tuote on hyvin suurella todennäköisyydellä myös mun mieleen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tosiaan saattanut mainita tästä sulle jotain. :D Seerumi ainakin vakuutti ja rakastan noita pakkauksia, just sellaisia mitä voisi kuvitella löytyvän monen sisustusblogin peilikaapista. ;)

      Poista
  2. Ei ole tuttu, mutta se seikka, että pullo ja paketti ovat noin hienot ja yksinkertaisen tyylikkäät, laittaa jo kiinnostumaan. Oikein mukavaa loppiaista Jonna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kanssa, silti kivan erottuvat. :)

      Mukavaa loppiaista Tiia! <3

      Poista
  3. Mäkin muistan aina ennen selanneeni muotilehdistä kauneusosion, mutta nykyään blogit ovat korvanneet ne, joten lehtiä tulee harvoin luettua. Olen jossain blogissa törmännyt tähän merkkiin ja pakkaukset ovat kyllä supertyylikkäät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogeja itsekin luen pääsääntöisesti, mutta ulkolaiset lehdet on pysyneet rinnalla, koska usein silmä bongaa jotain uutta ja kiinnostavaa.

      Verson pakkaukset on kyllä tosi makeat ja tässä seerumissa ainakin myös toimiva.

      Poista
  4. Mainostetaanko nykyään kaiken kaikkiaan vähemmän kuin ennen? Vai onko tuotteita vaan niin paljon, että niistä ei kiinnostunutkaan ehdi kuulemaan kaikista, tätä olen ihmetellyt. Kaikenlaista kivaa ja tehokasta hoitoa olisi, mutta jos ei lue kauneusblogeja tai ramppaa eri kosmetologeilla, ei saa ikinä tietää niistä! Olet paras tietolähteeni uusista ihonhoitotuotteista:)

    Naistenlehtimainonta taas on mielestäni tullut tiensä päähän. Jos L'Orealin ripsiväriä mainostetaan edelleen irtoripset päässä, ei lukija usko mitään muutakaan väittämää koko konsernilta. Muillakin merkeillä on toinen toistaan uskomattomampia väitteitä voiteiden tehosta, mutta ei mitään perusteluja, millä tulokset saadaan aikaiseksi. Huomaan jättäväni nämä perinteiset glamoursarjat täysin omaan arvoonsa ja luottavani enemmän sarjoihin, jotka vaikuttavat asiallisilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että osa syy on se, että tuotteita on niin paljon. Koska itse pidän itseäni erittäin kiinnostuneena ja etsinkin tietoa uutuuksista eri lähteistä, silti menee ohi paljon mielenkiintoista, mihin sitten aina välillä havahtuu. Jos mietin vaikka 20 vuotta taaksepäin niin silloin jonkun uutuustuotteen tulo oli aina hirveä tapaus, nyt niitä tulee niin paljon, että ainoastaan isojen firmojen markkinointikoneistot pystyy brändäämään tuotteen kuluttajien tietoisuuteen. Toki on sitten jotain kulttituoteita joidenka ei tarvitse uutuuksiaan edes markkinoida vaan saada jalansijaa muutenkin.

      Minusta Verso on juuri sellainen asiallinen sarja, niillä on se tieteellisesti todistettu tehokas juttu johon ne luottaa, ilman turhia kikkailuja. ;) Ehkä tää sama viehättää minua noin yleensäkin etenkin hoitolasarjoissa. :)

      Poista
  5. Yhdyn edellisiin, en ole koskaan kuullut. Mutta onpahan kaunis ja tyylikäs pakkaus. Kiitos tästä, pitää pistää harkintaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakkaus on kyllä mahtava ja itse seerumikin priimaa. =)

      Poista
  6. Postaus kulttituotteista olisi aivan mahtava! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää laittaa korvaan taa. ;) Klassikot-sarjassahan näitä esiintyy, josta tulikin mieleen, että pitäisi tehdä taas klassikot-postaus pitkästä aikaa. :)

      Poista
  7. Tässä on just sellaista kosmetiikkaa mistä kerroinkin edellisessä postauksessa innostuvani eli kiinnostus heräsi heti! ;-) Kuulostaa tosi mielenkiintoisilta tuotteilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tästä löydöstä itsekin tosi innoissani, sillä ainakin tää seerumi oli todella tehokasti. Iho oli koko käytön ajan sellainen sileä ja pehmoinen, mulla on kuitenkin aika hyvä iho, joten tuotteen tulee yleensä tehdä jotain extraa, että sen eron oikeasti huomaa. :)

      Poista
  8. Mä oon näihin törmännyt, muistaakseni Facebookin kautta jopa? Upea pakkausdesign herätti mielenkiinnon! Mutta joo, itsekin välillä mietin, että kuinka nykyään uusille sarjoille riittää asiakkaita O.O Kosmetiikan kilpailu on kovaa ja kuinkahan monta tuotesarjaa onkaan vielä olemassa, joista ei olla tietoisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan monta, nykyään on kyllä kilpailu niin kovaa, että saa olla melkoinen markkinointikoneisto tai ainakin paljon työtä, että saa tuotteensa mediassa esille. Toista oli ennen kun uusia tuotteita tippui ihan eri tahtiin kuin nyt.

      Poista
  9. Tämä sarja kiinnostaa. Mulla on pari näytettä odottamassa korkkausta. Yleensäkin retinoli, jonka luvataan sopivan iholle helposti kiinnostaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että sä tykästyt näihin myös. Tää on oikeasti ihme tavaraa, olen nyt pakkasilla käyttänyt viimeisen rippeet tästä tuotteesta ja yhdessä Payotin Elixir D`eaun kanssa laittanut iltaisin ja mun kasvot ei ole kuivat! Melkoinen suoritus. :)

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown