Peittävämpi Clarins Everlasting Cushion


Rakastan edelleen palavasti Lancômen Miracle Cushionia, olen mennyt jo laskuissa sekaisin montako refilliä olen siihen ostanut, sanotaanko monta. Silti aina välillä on päiviä jolloin haluaisin yhtä helposti ja nopeasti iholle laitettavan meikkipohjan, mutta sellaisen, että se olisi huomattavastikin peittävämpi. Esim. Teint Idole Ultra Cushionkaan ei ollut makuuni tarpeeksi peittävä, jos haen kunnon peittoa. Se olikin tuote, joka on jotain Miracle Cushionin ja tässä postauksessa esiintyvän Clarinsin Everlasting Cushionin* väliltä peittävyydeltään.


Olen kokeillut tässä välissä monia cushioneita, mutta yksikään ei ole ollut sitä mitä olen hakenut, kunnes sain maahantuojalta testattavaksi Clarinsin Everlasting Cushionin. Nimi Everlasting sen jo kertookin, kyseessä on tuote, joka pysyy kasvoilla siistin ja raikkaan näköisenä koko päivän. Tämän ominaisuuden lisäksi tyynymeikkivoiteella saa kerrostamalla melkein täyden peittävyyden niin halutessaan, yhdellä kerroksella tulos on tietenkin kuultavampi.

Meikkivoide on pakattuna rasiaan, johon voi ostaa täyttöpakkauksia, joten joka kerran ei tarvitse ostaa kokonaisuutta kokonaan uusiksi. Vippa on samantyylinen kuin Lancômen suosikissani, hieman "kumimainen", minkä koen kokemusteni mukaan ehdottomasti kaikista parhaimmaksi vipaksi tyynymeikkivoiteita levittäessä. Niillä saa aina tasaista ja kaunista jälkeä. Lisäksi tunne kasvoilla on hivenen viileä, kun tuotetta painelee iholle. Aamulla varsinkin mukavan herättävä ominaisuus.


Everlasting Cushionilla saa tasoitettua ihon väriä ja se peittää epäpuhtauksia. Iho näyttää virheettömältä ja heleältä. Tästä onkin tullut suosikkini arkeen niihin päiviin, kun ihossa on epäpuhtauksia tai se kaipaa muuten enemmän peittoa. Tämä toimii myös pintakuivalla iholla, mutta silloin kosteuttamisen kannattaa pohjalla olla kunnossa. Yhtenä päivänä, kun en ollut tarpeeksi huolellinen, minulla yleensä kuivahkoin leuan alue ei ollut parhaimmillaan vaan kuiva kohta hieman korostui. 

Lupauksiensa mukaan meikkivoide pysyy kasvoilla hyvänä reilut kymmenen tuntia. Sävyjä on myynnissä neljä, joista itselleni vaalein sävy 103 Ivory on tällä hetkellä täydellinen, kesällä olen varmastikin enemmän sävy 105 Nude. Tämä tarkoittaa sitä, että jos omaat todella vaalean lumikki-ihon, on vaalein sävy näistä luultavimmin sinulle liian tumma. Tuotteessa on suojakerroin SPF50/PA+++. Joten aurinkosuojasta tuotetta käyttäessä ei tarvitse erikseen huolehtia. 


Suositushinta
Everlasting Cushion SPF50 15g, 47€
Everlasting Cushion SPF50 refill-täyttöpakkaus 15g, 34€

Käytättekö cushion-meikkivoiteita? Onko Clarinsin cushion tuttu?

*Tuote PR-näyte, saatu blogin kautta.




  1. En tiennytkään, että Clarinsilla on myös tyynymeikkivoide. Pakko ostaa testiin ja käydä kokeilemassa. Minun aikaisemmat Clarinssin meikkivoiteeni ovat nimittäin olleet iholla täydellisiä, mutta pullo on aina falskannut. En tiedä johtuuko huonosta tuurista vai mistä, mutta näin on käynyt viimeisen kahden pullon kohdalla ja aina matkan ajaksi minun onkin otettava joku toinen meikkivoide mukaan.
    Toivottavasti vain tuo vaalein sävy ei ole minulle liian tumma!

    http://www.siirikiviharju.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on aika uusi, tuli markkinoille tänä syksynä. Itselläni myös Clarinsin meikkivoiteet näyttää aina pääsääntöisesti todella hyvältä. Everlasting on näistä pysyvämpiä ja siksi pintakuivaiho kaipaa hieman lisäkosteutusta, mutta toisaalta tää pysyy todella hyvänä koko päivän, ei kulu itseltä edes otsasta, josta moni alkaa päivän mittaan kiiltelemään. :) Toivottavasti näistä vielä joskus saisi hieman vaaleampaakin sävy.

      Poista
  2. En muuten tiennyt, että Clarinsilla on oma cushion meikkivoide. Kuulostaa tosi hyvältä ja juuri omallekin iholle, kun tuota couperosaa ikävä kyllä pukkaa, en ymmärrä, couperosa on ihan pahin nyt tänä talvena, eikä vielä ole ollut pakkasiakaan. Lancomen versiota en ole myöskään testaillut.

    Ihanaa päivää Jonna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää tosiaan tuli nyt syksyllä, joten ei ole ollut pitkään. Eli ei ihme ettet ole huomannut, ei ole kyllä itsellekään mainoksissa osunut pahemmin silmiin. Musta tää on hyvä, jos haluaa peittoa vähän enemmän, joskus on vaan omallakin iholla päiviä, että olisi kiva saada peittoa, mutta silti heleä lopputulos.

      Ihanaa päivää Tiia! <3

      Poista
  3. Olen itsekin etsinyt juuri tällaista peittävämpää cushionia! Kiitos vinkkauksesta! Toivottavasti vaalein sävy on minulle tarpeeksi vaalea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, jos ei ihan kalpea ole niin vaalein sopii varmasti. :)

      Poista
  4. Musta ei oikein tullut näiden ystävää, mutta pidänpä tän ens keväänä mielessä 😊 Suojakertoimesta iso plussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää vaatii kyllä kunnon kosteutuksen alle, jos on pintakuiva ihoa. Mä rakastan Cushioneita, ne on niin helppoja, saa tehtyä pohjan nopeasti. :D

      Poista
  5. Niina/Oh so many reasons12. joulukuuta 2017 klo 10.35

    Oih, täytyy käydä katsomassa olisiko toi sun sävy sopiva myös mulle. Cushioneita tekee mieli käyttää talvella enemmän, kun iho on niin pintakuiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, tosin tää peittävämpänä kaipaa alle hyvän kosteutuksen. Mä luulen, mitä olen sun ihoa nähnyt, että on, säkään et mun tapaan ole kuitenkaan ihan täysin kalpea. :)

      Poista
  6. Mä tykästyin L'Orealin cushion-meikkivoiteeseen, mutta joihinkin tilanteisiin kaipaisi peittävämpää lopputulosta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä tähän astisista mitä olen kokeillut ehdottomasti peittävin, paljon peittävämpi kuin tuo L´Oreal. :) Diorilla on kans ilmeisen peittävä, mutta sitä en ole kokeillut.

      Poista
  7. Moikka!
    Minkälainen tämä on mielestäsi verrattuna Lancomen Miracle cushioniin?

    Anne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon peittävämpi ja pitkäkestoisempi, mutta tämän vuoksi en ihan kuivaihoiselle suosittelisi ja jos on pintakuiva iho niin kunnon kosteutus alle. :)

      Poista
  8. Tuo peittävyys onkin tärkeää, varsinkin sellausina päivinä kun iho ei ole parhaimmillaan.
    Mukavaa tiistaita sinulle Jonna ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, muutenhan tykkään todella kuultavasta lopputuloksesta, musta iho saa ja pitää näkyä, jos ei ole mitään peitettävää. :)

      Mukavaa tiistaita Outi. <3

      Poista
  9. Minulla on Misshalta Magic Cushion meikkivoide, mutta siinä on sellainen vika ainakin minun käytössä, että se hapettuu iholla ja muuttuu hieman tummemmaksi. Oletko havainnut tämän kanssa samaa ongelmaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lancômehan hapettuu mulla kans ihan aavistuksen, mutta Clarins ei hapetu mun iholla ollenkaan. Tohon meikkivoiteiden hapettumiseen muuten vaikuttaa ihon lämpötila, pH jne. Joten se on aina tosi yksilöllistä. Esim. monet väittää, että YSL:n tän hetken hittimeikkivoide ei hapetu ja mulla se kyllä vähän tummenee iholla, joten todella yksilöllistä. :)

      Poista
  10. Vaikuttaa kyllä mahtavalta. Minä itse ja varsinkin vanhempi tytär olemme juuri etsimässä tämän tyylistä meikkivoidetta:) Oliskohan nuo värisävyt sitten sopivia??Tyttären iho on kyllä vielä vaaleampi kuin minulla, tosin minullahan se on punainen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullahan oli muistaakseni just sitä kulumisongelmaa, tää kyllä pysyy moitteettomana sen 10 tuntia, itsellä ei edes otsa ala kiiltämään tämän kanssa niin kuin yleensä. Kannattaa kokeilla tuo sävy, vaalein ei välttämättä ole tarpeeksi vaalea kaikille. :(

      Poista
  11. Itse testasin vain sen L'oréalin cushion meikkivoiteen ja kun se ei toiminut itsellä niin luovutin niiden suhteen kokonaan :p Tekisi kyllä mieli vielä jossain vaiheessa testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä on eroja. :D L`Oreal ja Isadora ovat olleet mulle sellaisia, että eivät sopineet mun iholle tai ei pysyneet nätteinä. Muiden kanssa ei ongelmaa toistaiseksi. :)

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives