Hetki miehisenä miehenä


Tämän postauksen aihe on kopioitu suoraan miehen FB-statuksesta eräänä kesäkuisena päivänä. (miehen luvalla tietenkin) 


"Hetkeni miehisenä miehenä: kävelylenkin (en tohtinut juosta, koska oloni on hieman flunssainen) jälkeen pesin sänkisen hiuskuontaloni Yves Rocherin Monoi de Tahiti -merkkisellä suihkushampoolla, koska siinä on niin miellyttävä trooppisten hedelmien tuoksu. Vartalon pesin Kreikasta tuodulla oliiviöljypalasaippualla, koska sellainen mielestäni jättää miellyttävimmän ja puhtaimman tunnun. Ennen parranajoa pehmensin kasvojeni ihon ja parran tottakai Elizabeth Ardenin Prevage-kuorintavoiteella - se maksimoi parhaan ajojäljen eikä höyläämisen jälkeen iho ole herkkänä. Parranajoon käytin Gilletten Sensitive Geliä. Lopuksi levitin kasvoilleni Dermosilin Face Extra -erikoisvoidetta. Vielä tietenkin "langatin" hampaani (ammattislangia, jonka olen oppinut hammaslääkäriltäni) ja pesin ne. Nyt omistaudun vielä hetkiseksi runoudelle, kun vaimo pelaa kännykällä jotakin peliä. Huomenna, töissä ollessani, hän saunoo ja juo olutta."

Pelin pelaaja, saunoja ja oluen nauttija ei ota kantaa asiaan, mutta tunnustaa ottaneensa salakuvan miehisen miehen peilikaapin yhdestä hyllystä.

Käyttääkö puolisonne kosmetiikkaa?


Blogin Facebook-sivuilla on menossa kosmetiikkapaketin arvonta, johon kaikki blogin FB-sivuista tykkäävät voivat osallistua tästä.






  1. :D

    Meillä ei miekkonen käytä kuin suihkugeeliä, shampoota ja partavaahtoa. Joskus mä kuorin miehenkin ihon samalla kun omani. Turhaan oon yrittänyt, että käyttäisi kasvovoidetta. Selkä sillä kutiaa, sitä rasvotaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytä sille tätä postausta! ;) Mun mieshän harrastaa saunan jälkeen myös naamioita mun kanssa. Yleensä istutaan saunan jälkeen molemmat joku naamio kasvoilla tässä sohvalla.

      Poista
    2. Joo mä luinkin sille tän. :) Ja hei, onhan meilläkin muutes joskus miehellä ollut naamio. :D Oon saanut puhuttua jonkin savinaamion, kun sillä on rasvoittuva ihoa ja joskus tulee näppyäkin.

      Poista
    3. Parempi edes joskus, kun ei milloinkaan. ;)

      Poista
  2. Käytössä miehellä perinteinen two-in-one -systeemi, jolla pesee hiukset ja kropan. Sitten on hiusvaha, jota käyttää silloin tällöin. Ostin joskus sille partaöljyn, helpottamaan parranajoa, sekä viiksivahan... öljyyn ei ole koskenutkaan, joten olen käyttänyt sitä itte, viiksivaha samallai käytössä ku hiusvahaki, sillon ku jaksaa ja muistaa. Joku aika sitten se kiinnostui mun konjac-sienestä, mutta eihän sitä voi itse ostaa, mulla se pitäisi sille hakea ;D Muuten ei tunnu kiinnostavan rasvat,kuorinnat,naamiot yms. vaikka oon yrittänytkin niitä kehua parhaani mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä jutusta ei tosiaan selviä sitä, että mies käyttää myös Clarisonicia. ;) Mutta joo, tuo pitkäntähtäimen väsytystaktiikka toimii varmaan parhaiten noihin jääräpäisimpiin yksilöihin. ;)

      Poista
  3. Ei käytä juurikaan, after shave palmia, dödöä ja partavettä ja kenties jotain ainetta kun ajaa parran. Kampaa ei käytä, hiukset vaan asettuu aivan käsin.

    Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! <3

      No wau, asettuispa omatkin kutrit käsin. :D

      Poista
  4. kikakika :D
    Mut joo, käyttää meillä, koska olen opettanut :P Mutta välillä se aina unohtuu.

    VastaaPoista
  5. Haha :D

    Mun mies käyttää monista tyrkytysyrityksistä huolimatta hyvin niukasti kosmetiikkaa. On kuitenkin hyvin tarkka kaikesta siitä vähästä mitä käyttää...ja hyvin kaavoihin kangistunut, heh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)

      Mun mies on kanssa tuotteista tosi tarkka, ei kelpuuta mitä tahansa. Hyvistä sen sijaan tulee sitten pitkäaikaisia suosikkeja. :)

      Poista
  6. Ihana postaus! Ja hehhee, käyttää koska olen opettanut :D Ja aina välillä muistuttamassa ;) Tosin olen myös opettanut liian hyvällekin, koska aika usein mies haluaa että minä rasvaan hänen kasvot xD No, pääsenpä elämään kosmetologihetken ja uskoisin, ettei mies kyllä muuten kasvovettä tai kasvoöljyä käyttäisi ( ja sanottakoon, että kyllä hän myös itsekin kasvojaan rasvaa, ei siis ole mikään uusavuton mutta haluaa aina välillä ekstrahemmottelua :) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sullahan on täyden palvelun "hotelli". :D Mut se on kyllä oikeasti tosi rentouttavaa, jos joku toinen koskee kasvoihin, joten en ihmettele tätä miehen kaipaamaan extrahemmottelua. ;)

      Poista
  7. :D Mainio! Käyttää perusrasvojs yms., ei tuossa määrin. :D

    VastaaPoista
  8. Toivoisin, että mies käyttäisi enemmän kosmetiikkaa. Esimerkiksi kädet rasvataan vasta sitten, kun iho hilseilee kuivuudesta :D. Kaapista onneksi löytyy erilaisia voiteita, joihin allekirjoittanut on voinut hieman vaikuttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi taitaa tosiaan olla monella, vasta sitten kun on pakko. ;)

      Poista
    2. Mulla tulee mieleen tästä isäni, joka kyseli käsivoidetta kerran talvella omatoimisesti vasta sitten kun kädet olivat jo punaiset ja kuivat. Kyllä teki pahaa.. Toki oli yrittänyt tyrkyttää aiemmin mutta ei kun ei.. :D Isoveljeni taas käyttää kosmetiikkaa toki kuivaihoinen yms. muuta iho ongelmaa on. Minusta on ihanaa kun saan sille ostella miesten kosmetiikkaa vaikkei mulla omaa miestä olekaan, ehkä sekin joskus, toivottavasti! ;)

      Poista
    3. Auts, kuulostaa jo kipeiltä noi kädet! Mulla on tosiaan ideaalin tilanne, mies tykkää käyttää ja on vielä sen verran "nirso", että osaa kertoa, jos jossain tuotteessa ei tykkää. Tietenkin ajoittain atooppinen iho vaatii myös vähän enemmän. Mieluummin rasvaa kuin kasvojen hilseily. :D

      Poista
  9. Ihan liian vähän! Joka päivä kuitenkin koitan saada käyttämään edes jotain.

    Oliko muuten olut tummaa vai vaaleaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääasia et oot sinnikäs. ;)

      Vaaleaa, en ihan hirveästi diggaa tummista oluista. :)

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives