Pearl


Muistatte varmaan vielä Avonin Mineral Crush -lakat, joista aiemmin blogissani oli esittelyssä ihana pinkki Rose Quartz. Viime viikolla minun teki pitkästä aikaa mieli jotain kynsille jotain kimaltelevaa, mielitekoni johtui tästä jokapäiväisestä sateesta, joka on ollut riesana miltein koko heinäkuun. On niin pimeää, että olen päivisin joutunut pitämään useana päivänä valoja päällä. Oikeasti?!? Nyt pitäisi olla kesä... Koska mieli oli maassa, päätin piristää itseäni sitten jollain kimaltavalla, siihen tarkoitukseen Avonin Mineral Crush sävyssä Pearl on juuri oikea. 

Kun lakan nimi on Pearl mieleeni syöpyy heti kuva sävystä, joka hohtaisi harmaan ja beigen sävyissä. Juuri sellainen on tämä Pearl. Se on kaunis nude, joka hohtaisi kilpaa auringon kanssa, jos se paistaisi. 

Lakan kesto kynsillä oli Rose Quartzin tapaan erinomainen, se pysyi useita päiviä. Ainoastaan päälliosan karheus hieman katoaa päivien kuluessa. Hiekkalakkojen tapaan lakka kuivui todella nopeasti ja peitti peräti yhdellä kerroksella. 


Avonin tuotteita voi tilata kaikki yli 18-vuotiaat rekisteröitymällä Avonin sivuilla ja kirjautumalla tämän jälkeen konsulenttisivuille tai käyttää avuksi Avonin konsulenttina toimivaa ystävääsi, kuten minä tekisin tai sitten käyttää omalla alueellasi toimivaa konsulenttia, jolta tilaus onnistuu sähköpostitse. 

Mineral Crush -lakkojen hinta on 10 euroa.

Iskeekö kimalteleva nude?

Eilen illalla blogin Facebook-sivu ylitti 300 tykkääjän rajan. Wau! Kiitos kaikille ja ihanaa, että olette olleet vuosien aikana aktiivisia sielläkin. Tämän vuoksi tänä iltana Facebookissa pyörähtää käyntiin arvonta, jossa palkintona on ISO yllätyspaketti kosmetiikkaa: meikkejä, hiustuotteita ja ihonhoitoa. Tiedän, että kaikki eivät Facebookia harrasta (eikä tarvitsekaan) ja sen vuoksi arvonnat tullaan tästä lähtienkin suorittamaan 99,9% täällä blogin puolella. :) Tulossa mm. tuoksuarvontaa, sekä joulukuun alussa tuttuun tapaan arvontaviikko

Lakka lehdistönäyte.


  1. Onnea ihanuus 300 tykkääjän johdosta ja onnekas on taatusti sen joka voittaa monta kiloa kosmetiikkaa. Ihana lakka, olen heikkona hiekkalakkoihin, niissä on loistava pysyvyys ja peittävät myös hyvin kynsien virheitä. Avonin lakat ovat todellisia yllättäjiä. Olen tykännyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle myös näiden laatu oli yllätys. Todella laadukkaita ja näissä hiekkalakoissa on aivan ihania sävyjä. :)

      Poista
  2. Ihana! Hempeät sävyt ja kimallus, minä tykkään! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä tuli kertaheitolla mun lemppari nude, ei ole tylsä. <3

      Poista
  3. Oo, tää on ihana! Mä tykkään kovasti hiekkalakoista, kun saa helpolla näyttävän lakkauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama, just tuon takia suosikkeja. Mun hermot ei riitä mihinkään monimutkaisempaan. :D

      Poista
  4. Tässäpä ensimmäinen Avonin lakka jonka saattaisin jopa ostaa! Hyvänvärinen :)

    VastaaPoista
  5. Kyllä iskee ja kaunishan tuo lakka on <3

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Niin on. Ehkä yksi kaikkien aikojen lemppari hiekkalakoista. :)

      Poista
  7. Onpa nätti! Juuri eilen poistelin omat Lumenen hiekkalakkani kynsistä. En ole kyllä ihan varma mitä mieltä olen noista hiekkalakoista itselläni, tuntuu että pienentävät entisestään minun pieniä sormia ja kynsiäni (minulla on tosi pienet kädet). Muiden kynsillä ne ovat kyllä kauniita katsella.

    Tuo on muuten vähän masentavaa jos joutuu pitämään valoja päällä kesällä. Minä en tykkää muutoinkaan käyttää päivällä valoja, luonnonvalo on mukavampaa. Mutta ainakin meidän nykyisessä asunnossa on vaan taivuttava laittamaan valot päälle ja siirrettävä ajatukset muihin asioihin tai vaikka lähdettävä ulos, siellä sentään pärjää vielä päivisin ilman keinovaloa. :D Kynsilakkaterapia on täälläkin käytössä vuoden ympäri ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienissä käsissä ja kynsissä toimii usein tummat sävyt vaaleita paremmin, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

      Luonnonvalo on ihanaa, sitä on kyllä harvinaisen vähän riittänyt tänä kesänä. :( Meillä on vielä yksi suunta asunnosta etelään päin, eikä siitäkään ole ollut hyötyä.

      Poista
  8. Ihanan värinen lakka ja koostumukset näissä Avonin lakoissa yllätin mut kyllä ihan täysin :)

    VastaaPoista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives