Blogissani ei ole nähty tähän asti ainuttakaan kauneusboxia, enkä ole myöskään itse tilannut sellaista. Syy tähän on yksinkertainen, en oikein pidä yllätyksistä, vielä vähemmän sellaisista mistä maksetaan rahaa, tietämättä mitä saa. En halua ostaa "sikaa säkissä" vaan tietää tarkasti mihin rahani pistän. En ole valmis maksamaan jostain josta en pidä yllätyksen vuoksi. Sanotaan se nyt myös suoraan, että olen hieman nirso, tiedän aika tarkasti mistä pidän ja mistä en. Boxeissa on myös kosmetiikkabloggaajan näkökulmasta se huono puoli, että kun blogin kautta tulee jo niin moni tuote tutuksi, on aika iso vaara, että laatikkoon eksyy tuotteita, joita on jo käyttänyt. Normaali kuluttaja saa varmasti näistä yllätyslaatikoista paljon enemmän irti.
Kun minulta tiedusteltiin muutama viikko sitten sähköpostitse, haluaisinko kokeilla Glamlinia*, pohdin asiaa hetken. Olin nähnyt kuvia muiden kauneusboxeista ja sisällöt vaikuttivat todella huipuilta. Minua kiehtoi myös ajatus siitä, että joku valitsisi tuotteita juuri minulle omien mieltymysteni mukaan. Tykkään tällaisesta henkilökohtaisesta palvelusta. Se mikä kuitenkin ratkaisi lopullisesti asian oli se, että vaikka Glamlinissa tuotteet tulevat sinulle yllätyksenä, sinun ei tarvitse maksaa kuin niistä tuotteista joista oikeasti pidät. Kaikki muut voi palauttaa ilmaiseksi. Kätevää.
Aivan aluksi kaikki alkaa konsultaation ensimmäisestä vaiheesta, jossa Glamlinin verkkosivulla täytetään oma kauneusprofiili. Tähän menee aikaa vajaat kymmenen minuuttia. Kyselyssä mm. kartoitetaan ihotyyppi, ongelmakohdat, se haluaako paketin sisältävän ainoastaan luonnonkosmetiikkaa vai ei ja sen minkä tyyppisiä tuotteita ei missään nimessä halua pakkaukseen. Itse kerroin pintakuivasta ihostani. Minulle ei myöskään ollut väliä sillä onko mukana luonnonkosmetiikka vai ei. Lisäksi karsin aika kovalla kädellä pois tiettyjä meikkituotteita joita en halua mm. kulmatuotteita.
Kauneusprofiilin täytön jälkeen siirrytäänkin sitten prosessin henkilökohtaisimpaan osioon keskustelemaan oman kauneuskonsultin kanssa joko Messengeriin tai WhatsAppiin. Itselläni oli rauhallinen hetki, joten kävin keskustelun Messengerin välityksellä. Olin yllättänyt kuinka paljon tarkentavia kysymyksiä oma kauneuskonsulenttini Ida minulta kysyi. Tämä itseasiassa poisti aluksi hieman epävarmaa oloani siitä, että olisiko sisältö minulle mieleinen. Koin tuossa vaiheessa, että tiedustelu oli todella kattavaa. Lopuksi laitoin myös meikittömän kuvan itsestäni, jotta konsulentti näkisi mm. ihoni sävyn ja osaisi valita minulle meikkituotteissa oikeaa värimaailmaa. Palvelu oli todella lämminhenkistä ja kokemus erittäin mielenkiintoinen ja mukava.
Boxi saapui nopeasti muutamassa päivässä Postiin, josta hain sen kotiin. Ensimmäisenä suustani kuului huokaus, miten kauniisti tuotteet olivat pakattuina, myös mukana tullut kortti tuotteista oli esteettisesti todella kaunis ja tyylitelty. Tuotteet ovat sinetöity ja sinettejä ei kannata avata niistä tuotteista, jotka mahdollisesti haluaa palauttaa.
Olin odottanut Glamlinilta paljon. Luottamusta hyvään sisältöön buustasi hyvin mennyt konsultaatio, joka antoi tunteen, että noin kattavan kyselyn jälkeen ei voi tulla mitään itselleni ei mieluisaa tuotetta. Kun avasin laatikon, valehtelisin, jos sanoisin, että olisin ollut innoissani. Oikein tunsin, kun pieni pettymyksen aalto meni ylitseni. Taisin mielessäni sanoa pienen hiljaisen huokauksenkin: Ei enää koskaan yllätysboxeja minulle.
Kauneuslaatikkoni budjetiksi oli sovittu 120 euroa ja sisältä paljastui viisi tuotetta. Jos tilaaja päättää pitää kaikki tuotteet, hän saa 10% alennuksen tuotteiden yhteissummasta. Minulle valittujen tuotteiden yhteishinta oli 126,70 euroa. Ensimmäiseksi kiinnitin huomiota siihen, että sisältä löytyi kaksi saman brändin tuotetta, mikä oli mielestäni tylsähköä. Tuotteista kaksi oli minulle entuudestaan tuttuja. Mádaran SOS -seerumia rakastan, mutta Mossan voide/naamio ei ollut aikoinaan testatessani mikään ihmeellinen tuote. Diego dalla palman kaunis persikkainen poskipuna oli itselleni boxin helmituote. En ollut aiemmin kokeillut, pidän brändistä kovasti ja sävy oli nappivalinta. Sitten ne kaksi samaa tuotetta... Ne olivat Paesen huulipuna ja meikinpohjustusaine. Valitettavasti Paese on brändinä minulle henkilökohtaisesti hyvin epäkiinnostava ja tuotteet luultavasti jäisivät käyttämättä, edes niiden ulkomuoto ei houkuta minua millään tapaa tarttumaan niihin. Joten omalla kohdallani valinnat eivät olleet kokonaisuutena hirveän onnistuneet, mutta ei hätää, pääsin testaamaan sitä palautusta. ^_^ Joka oli yhtä helppoa kuin sen sanottiinkin olevan. Ei muuta kuin paketin mukana tullut tarralappu laatikkoon kiinni ja Postiin, niin lähti Paeset ja Mossa takaisinpäin.
Tietenkin siinä pienessä pettymyksessäni aloin sitten pohtimaan syntyjä syviä, olisiko minun pitänyt tehdä jotain toisin ja millä kysymyksillä nämä omat harhavalinnat olisi ehkä voitu estää. Paketissani oli hintaansa nähden mielestäni aika paljon tuotteita. Luulen, että meitä on kahteen junaan, toiset haluaisivat tuohon 120 euroon summaan mahdollisimman monta tuotetta, itse selektiivisten brändien ystävänä taas olisin mieluummin ottanut vaikka vain kolme arvokkaampaa tuotetta. Tämä asia ei kartoituksessa tullut esille. Harmitti, etten itse inhokkibrändejäni ymmärtänyt listata, koska jos olisin luetellut vaikkapa viisi brändiä, joita en missään nimessä halua boxiin, olisi luultavasti niin Paese kuin Mossakin olleet sillä listalla. Paese epäkiinnostavuutensa vuoksi ja Mossa ihan sen takia, että olen testannut kaikki tuotteet sarjasta ja pidän vain tietyistä. Useita muita Glamlinin saaneita ei kahden saman brändin tuotteen olo paketissa ole haitannut, mutta itselle tämä oli ehkä se tylsin juttu.
Parasta kuitenkin on, että näistä asioista voi keskustella kauneuskonsulentin kanssa jälkikäteen ja nyt nämä tarkemmat mieltymykseni ovat ylhäällä kauneusprofiilissani. Joten jos nyt tekisin tilauksen, uusi Glamlin-paketti olisi varmasti paremmin minulle osuva. Tämän vuoksi on aina tärkeää antaa palautetta sisällöstä vielä jälkikäteen ja sitä tullaankin tiedustelemaan automaattisesti.
Glamliniin voi tutustua täällä.
Mitä mieltä olette, kun lukijoina tiedätte aika hyvin mieltymykseni, oliko teidän mielestä osuva? Tilaatteko jotain kauneusboxia? Kokemuksia Glamlinista?
*Glamlin PR-näyte saatu blogin kautta
Hirmu asiallinen postaus ja rakentava tapa antaa myös palautetta. Itse heti kiinnitin nyt tässä huomiota, että Paeseja on kaksi ja Mossa ja Madarakin samalta yritykseltä eli mieluiten joko niin, että on vähemmän tuotteita ja kalliimpia tai jos on edukkaampiakin tuotteita, jotta ne varmemmin osuisi kohdalleen, mieluiten kaikki eri brändiltä. Paese ei kiinnosta minuakaan, merkkiä tuli jonkin verran jo Livboxista/Bette Boxista. Mossasta ja Madarasta pidän, joten ehkä ongelmana on se, että juuri me bloggaajat olemme päässeet tutustumaan näihin ja se toinen seikka, että ne Madarat mitkä ostan, ostan aina -40% Natural Goods Companyn Madara alepäiviltä.
VastaaPoistaSaatuani oman boxin aikanaan, joka oli muuten aivan mieletön ja taisi suurin osa olla minulle vielä uusia brändejä, niin olen seurannut muiden boxeja ja varsin mielettömiä ovat olleet, joten jollekin oli pakko se hieman huti tulla ja harmi, kun se osui kohdallesi. Sinulle olisin valinnut selektiivisiä tuotteita ja juuri jotain ylellistä ihonhoitoa. Mossaa en olisi valinnut, koska koen sen hieman jo nuorempien sarjaksi, niin ihana kuin tuo vitamiini cocktail onkin. :)
Kuluttajan kannalta kuitenkaan riskiä ei ole ja palauttaminen on näppärää, joten voin suositella lämpimästi Glamliniä ja minusta Glamlin on kiireisen naisen unelma tai sellaisen, joka ei jaksa perehtyä kosmetiikkaan kaupassa. Glamlinin pakkaustyyli on myös ylellinen ja varmasti kuukauden piristys.
Ihanaa päivää Jonna <3
Itsekään en ihan arvostanut, että samalta brändiltä on kaksi tuotetta, eikös idea olisi kokeilla hieman eri sarjojen tuotteita samalla? Sama juttu itsellä Mossan ja Mádaran kohdalla, pidän molemmista kyllä, mutta varsinkin Mádarasta on aika useinkin supertarjouksia ja silloin on vaarassa, että jopa sen 10% alen kanssa boxin hinta jää alhaisemmaksi mitä arvo, mutta toki silloin voi ehkä laskea kauneuskonsulentin työn arvolle jotain, kun nythän se ei maksa mitään. ;)
PoistaItse olen myös seurannut muiden boxeja, viimeksi eilen HennaV:n ja sen siinä oli tosi kiva sisältö, joskin taas kaksi tuotetta samalta brändiltä. Selvähän se, että tuskin aina voi mennä kohdilleen ja nyt vaan sattui olemaan mun boxi. :)
Mukavaa päivää Tiia! <3
Ymmärrän hyvin, ettet koe esimerkiksi just Paesea kiinnostavaksi merkiksi, joten tosi harmi että jopa kaksi tuotetta oli kyseiseltä merkiltä. Mossa ja Mádara on mulle entuudestaan tuttuja noista boksin tuotteista ja molemmista pidän :) Glamlinin pakkaukset on kyllä hurjan upeita<3
VastaaPoistaJuuri tossa piilee musta hivenen riski, kun laittaa kaksi tuotetta samalta brändiltä, jos ei noita "inhokkeja" ole tullut puheeksi etukäteen. Mádarasta pidän minäkin ja Mossalla on muutama ihan lempparituote. Pakkausdesign on tosiaan mahtava! <3
PoistaMua nämä boksit eivät koskaan ole kiinnostaneet, sillä haluan itse valita tuotteet, kierrellä kaupassa ja hypistellä tuotteita. Tai sitten tilata verkkokaupoista sellaista, mitä Suomesta ei saa mutta jotka kiinnostavat kovasti. Sanon nykyään kaupoisssakin topakasti, etten tarvitse myyjän apua, vaan saan kiksit siitä, kun saan rauhassa katsella ja "tehdä löytöjä", se on mun hobby! :-)
VastaaPoistaSinulle olisin paketoinut ehdottomasti selektiivisiä niche-brändejä. Vaikka sitten vain kaksi tuotetta tuolla hinnalla.
Mulle taas hypistely ei ole tärkeää, mutta etsin todella paljon tietoa, jos ei ole mahdollista kokeilla ennen kuin tilaan. Myönnän kanssa usein kieltäytyväni heti, koska itsekin tykkään katsoa rauhassa, jos on toinen vieressä, oma ajatus katkeaa. Tosin silloin kun olen menossa hakemaan jotain tiettyä ja on kiirus, etsin heti myyjän ja kerron hänelle mitä haluan, niin pääsen nopeasti pois. :D
PoistaTuon asian kartoittaminen etukäteen, että haluaako mieluummin jotain exclusiivista pari vai monta edullisempaa tuotetta, olisi muuttanut sisältöä radikaalisti varmasti enemmän mieleisekseni. Nyt tuota ei kysytty, enkä itsekään siinä tajunnut ilmaista, koska oli itsellekin uusi juttu. Mutta sitten kun näin sisällön niin helposti tajusi, missä tavallaan tapahtui se, että tuli ei osuvia tuotteita. :)
Itsekin ymmärrän kyllä täysin mikset Paesea koe mielenkiintoisena, itsekään en muutaman testaamani tuotteen perusteella ko.sarjasta kiinnostunut eikä se tosiaan missään boxissa suupieliäni saisi ylöspäin.. Bloggaajana tosiaan on tuo "ongelma", että useimmat tuotteet ovat jo tuttuja, joten voi olla hankala saada sellainen positiivinen yllätysmomentti aikaan - tästä syystä itsekin olen pyrkinyt pohtimaan mihin yllätyspaketteihin rahani sijoitan ja esim. jatkossa aion visusti tsiigailla joulukalentereidenkin sisällön tarkkaan ennen ostopäätöstä ettei tämän vuotisen kaltaista pettymystä tulisi :)
VastaaPoistaSe on jotenkin ihan ylitsepääsemättömän hajuton ja mauton brändi. :D En vaan tiedä, olen katsellut sitä juuri toisten boxeissa ja miettinyt, että naah, enpä maksaisi tosta.
PoistaOlen aivan varma, että normi kosmetiikankuluttajalle on varmasti helppo saada mieluisa paketti, mutta meille kosmetiikkafriikeille se ei välttämättä olekaan enää yhtä helppoa. ;)
Mulla on Glamlinin testaus jäänyt ihan kokonaan. Tuolla chatin puolella meillä on myös kartoituskysymyksiä ja mua kiinnostaisi tietää miten Glamlinin kyssärit eroaa meidän esittämistä. Yksi perinteinen ainakin on se, että mitä asiakas on jo aiemmin käyttänyt ja näitä sitten pyritään välttämään kun tuotetta suositellaan.
VastaaPoistaIhan OK boxi, ymmärrän miksei sulla hihkaisuja tullut kartoituksen ja paketin saapumisen jälkeen. Paese on itsellekin merkki, jonka kanssa ei olla päästy yhteisymmärrykseen. Hyvä postaus ja kivasti annettu palautetta sekä kehitysideoita!
hanna
www.hannamariav.com
Kartoituskysymykset oli tosi hyviä ja tarkentavia Glamlinissa, mutta silti jäi puuttumaan omalla kohdalla muutamia asioita, jotka sitten mahdollisti sen, että kaikki tuotteet ei ollut niin mieluisia itselle. Onneksi palauttaminen on yhtä nopeaa ja helppoa kuin on luvattu, joten sinällään ei ole ongelma. Paitsi se oma pettymys, kun odotukset on korkealla. :D
PoistaMäkin sain vasta oman Glaminlin laatikkoni, ja olin tyytyväinen. Sain juuri sellaisia tuotteita, joita tarvitsin ja joihin liittyviä seikkoja toin esiin keskusteluissa. Mutta niin, yllätys on aina yllätys ja mahdollisuus pettymykseen :D
VastaaPoistaNo just yksi syy, miksi en pidä yllätyksistä. :D Luulen, että just toi mun aika tarkka maku oli se, jonka vuoksi jäi pari asiaa selvittämättä, jonka vuoksi sitten lipsahti tuotteita, jotka ei itseäni kiinnostaneet, vaikka kartoitus oli todella kattava. Luulen, että tavalliselle kuluttajalle tulisi tuskin tällaistä ongelmaa eteen.
PoistaEn ole koskaan tilannut mitään kauneusboxia enkä varmasti tule tilaamaankaan. Haluaisin ehdottomasti itse valita tuotteet ja uskon, että muuten tulisi aika paljon sellaisia tuotteita, jotka eivät itselle sovi tai eivät vain kiinnosta. Tuo on kyllä aina jännä konsepti, että joku valitsee juuri omalle ihotyypille sopivia tuotteita, mutta näköjään ei noinkaan toimi kovin hyvin :/ Jää siis itseltä Glamlinkin testaamatta eikä harmita!
VastaaPoistaLöyty joku muukin kaltaiseni. ;) Juuri kattava kartoitus ja toisten ihmisten boxien näkeminen sai mut uskomaan, että tää konsepti voisi toimia tällaiselle ronkelimmallekin (siksi halusin ehdottomasti kokeilla, kun tarjottiin), mutta ei ollut ihan veden pitävä tuokaan systeemi, toki nyt seuraavalla kerralla tulos olisi parempi, koska makuni on vielä paremmin tiedossa. :)
PoistaMoi Jonna! Mun Glamlin-teksti on pian myös valmis, mutta voin paljastaa että oma kokemukseni oli aika erilainen: itse en lähtenyt palauttamaan ainuttakaan tuotetta ja olin innoissani oikeastaan kaikesta. O_o Ja yleisesti ottaen "inhoan" myös kaikenlaisia kauneusbokseja, etenkin niitä missä kuluttajalle lähetetään kasa testerikrääsää. Sisäinen kontrollifriikki myös inhoaa ylläreitä! Mielestäni Glamlin-kyselyssä oli inhokki-brändit, sillä muistaakseni kirjoitin sinne etten halua Lumenea, koska merkki ei kiinnosta minua. Täytyy nyt tarkistaa ennen kuin julkaisen oman tekstini. Saamani merkit olivat kaikki semi-vieraita, en ollut kokeillut miltään niistä aiemmin mitään, jonka takia en olisi niitä itselleni valinnutkaan. Olen hirveän brändi-nirso, ja oli kiva kokeilla "kepillä jäätä" ja huomata että vieraiden merkkien tuotteet olivatkin omaan makuun. ^_^ Omassa boksissa oli kevyt meikkivoide, joka hassusta väristä huolimatta näytti OK:lle ihollani.
VastaaPoistaVoin kuvitella että Glamlin sopii monelle kosmetiikan aloittelijalle tai kaukana liikkeistä asuvalle, tai ihan jos ei ole aikaa mennä tavaratalossa kyselemään mikä sopisi. Kaltaisiamme kauneusfriikkejä taas voi olla hankalempi miellyttää. Luulen että oman boksini onnistumista auttoi aika tiukka rajaus millaisia tuotteita *en* halunnut.
xx Laura / Laurantaina Beauty Blog
"Voin kuvitella että Glamlin sopii monelle kosmetiikan aloittelijalle tai kaukana liikkeistä asuvalle, tai ihan jos ei ole aikaa mennä tavaratalossa kyselemään mikä sopisi. Kaltaisiamme kauneusfriikkejä taas voi olla hankalempi miellyttää. Luulen että oman boksini onnistumista auttoi aika tiukka rajaus millaisia tuotteita *en* halunnut."
PoistaJuuri näin! Mäkin olin tiukka siitä mitä en halua, oli aika paljon meikkituotteita ja ihonhoitoa jota en enää halunnut, kun ajattelin, että voisi saada jotain kivaa uutta. :) Toi kaksi saman brändin tuotetta oli itselleni sellainen tylsin juttu, mä luulen, että jos toinen Paese olisi ollut joku muu, pettymys ei olisi ollut niin iso. :D Eli pienellä viilauksella olisi voinut tulla osuvampi. :) Katselin, että monella muullakin oli ollut kaksi saman brändin tuotetta ja heitä haitannut, mutta itselleni se on tylsää, kun haluaa päästä kokeilemaan eri brändien tuotteita. :)
Kiva postaus! Näitä on mukava lukea, näistä kun on ollut juttua useammassa blogissa :) mä olisin tykännyt Mossasta :)
VastaaPoistaMä tykkään kans lukea muiden postauksia näistä, oikein jännityksellä katson mitä kellekin on valittu. :)
PoistaMua ei kiinnosta mitkään yllätysboxit tms., koska ei niissä kuitenkaan kaikki tuotteet ole mieluisia. En viitsisi ainakaan kuukausittain tilata jotain umpimähkäboxia, josta ei koskaan tiedä mitä sieltä putkahtaa. Kivat ja mieluisat tuotteet voi ihan itse tilata netistä tai käydä ostamassa kaupasta.
VastaaPoistaTää Glamlin on just siitä kiva, että ei tarvi tilata kuukausittain, itsekään en sellaiseen haluaisi lähteä, tulisi vaan turhaa krääsää nurkat täyteen, jos ei sitten voisi palauttaa niitä joita ei halua, kuten tässä boxissa voi. Mutta joo yllätys on aina yllätys, eikä voi olla varmuutta, että mieleisiä tuotteita tulee ainakaan heti ekalla kerralla, vaikka olisi tarkkaan kartoitettukin mieltymykset. :)
PoistaTuon arvasin, että et tykkää saman merkin tuotteista välttämättä. Itse en tilaa mitään boxia ja juurikin siksi, että siellä on yleensä enemmän niitä tuotteita joista en tykkää :) T: toinen nirso :D
VastaaPoistaHah näin se tahtoo itselläkin olla, että kuukausittaisissa boxeissa saattaa olla just yksi tuote mistä pidän, niin en kyllä halua sitä muuta krääsää sitten kyllä enää oheen. :D Tää Glamlin on kuitenkin siitä kiva, että tässä tutkitaan ja kysellään tarkemmin, joten sisältö on varmasti osuvampi kuin kuukausittaisissa yllätysboxeissa. :)
PoistaYmmärrän täysin tuon miksi et tilaa mitään yllätys bokseja ja olin samaa mieltä pitkään! Itse kuitenkin aloin tilamaan yhtä kauneusboksia, sillä halusin tutustua mahdollisimman moneen uuteen tuotteeseen :) Mutta ymmärrän täysin jos tulee kokoajan bloginkin ansiosta tutustuttua uusiin brändeihin ja kosmetiikkatuotteisiin.
VastaaPoistaMä olen ihan hilkulla ollut tilata kokeeksi yhden ulkolaisen boxin, koska siinä olisi paljon brändejä, jotka ei ole entuudestaan tuttuja, joten olisi tuo aspekti kunnossa, mutta en jaksais alkaa säätämään shipiton kanssa, menee makuuni liian vaikeaksi. Luultavasti jossain vaiheessa tilaan Glamlinin ja katson tuleeko tarkemmilla tiedoilla paremmin osuva boxi. ;)
PoistaIdea tässä on ihana ja mua houkuttaisi tilata oma paketti MUTTA pelkään sitä pettymystä :D Olen nirso, ja vaikeasti miellytettävissä ^_^
VastaaPoistaVarsinkin ekalla kerralla se pettymys on paha. :D Hah, myönnän, että mulla on sama juttu.
PoistaEnsi kerrallahan boxi osattaisiin kustomoitus vieläkin paremmin, koska olen tästä keskustelun käynyt miksi palautin osan tuotteista. Ehkä joskus pitää kokeilla miten käy, mutta pitää päästä tästä nyt ensin yli, vaikka eihän tuo nyt maailmaa kaatunut, kun tuotteet oli helppo palauttaa. :D
Mä tykkään yllätyksistä ja Glamlin vaikuttaa sellaiselta jutulta, jota voisin testata. Bette Boxia en menisi ikinä tilaamaan. Sivusta seuranneena olen tullut siihen tulokseen, että lähes jokainen boxi olisi ollut mulle pettymys. :/
VastaaPoistaMusta tän Glamlinin idea on loistava, sillä saahan tässä nyt paljon paremmin juuri sinulle kohdennettua kosmetiikkaa, Bette Boxissa varmasti aina sattuu tuotteita joista ei pidä. Kivaa tässä on se, että voi pitää tuotteet joista pitää ja palauttaa ne, jotka ei kiinnosta. Joten sillä tavalla täysin riskitön. :)
PoistaIik! Nyt on pakko sanoa, et ihan pikkusen alko ahdistaa. Tiedät kyllä miksi ;)
VastaaPoistaTuossa on kuitenkin ihan mielettömän hyvä juttu, että voi palauttaa ne, mitä ei halua pitää. :) Sulle toimis varmasti joku ihonhoitoversio boxycharmista loistavasti :D tai miksi ei vaikka ihan perusversiokin. :)
Hahaa, älä nyt panikoi siellä yhtään. Budjetti on kuitenkin hivenen eri tässä boxissa kuin siinä. <3 Musta tammikuun bc oli varmaan paras ikinä, sormet melkein meni jo perustaan Shipito-tiliä. :D
PoistaUlkoisesti tosi kaunis boksi! Tykkään kyllä kovasti tässä siitä palautusmahdollisuudesta. Ehkä silti kuitenkin jätän kaikki yllärit hetkeksi. :D
VastaaPoistaNiin on, tykkään ihan kympillä! <3 Palautusmahdollisuus on ihan loistava juttu, mutta joo ei niin mieleisistä ylläreitä yli päästäkseen tarvii aina pieni sulattelutauon, mutta kyllä se yleensä siitä sitten ajan kanssa. :D
Poista