Kuinka tässä näin kävi?


Kun aloin ottamaan näitä kuvia, perfektionistisuuteen taipuvaisena minua hävetti. Olen yleensä tosi tarkka siitä, että kuvaan blogissani esittelemät tuotteet ennen niiden käyttöönottoa tai ainakin siinä vaiheessa, kun käyttö ei vielä näy. Itselleni on tärkeää, että tuote näyttää koskemattomalta.

Varmaan kaikki näitte heti ensimmäisestä kuvasta, että tämän tuotteen kohdalla sääntöni ei toteutunut. Kuvasin häpeäkseni pulloa, jossa on enää "jämät" jäljellä. Yritin siitä huolimatta saada kuvista vielä kauniita, vaikka pullo ammottaa melkein tyhjänä. 

Se miksi päätin tuotteesta kuitenkin postata, on se, että eipä varmaan jää yhdellekään lukijalle epäselväksi se tosiasia, että minä R-A-K-A-S-T-A-N tätä vartaloemulsiota. Sensain Body Firming Lotion on varmasti paras ja kallein vartaloemulsio jota olen iholleni levittänyt. Mutta jokainen iholleni levittämäni millilitra on saanut minut huokaisemaan ihastuksesta, jos jokainen käyttämäni tuote aiheuttaisi saman, elämäni olisi pelkkää huokailua. Joten ehkä hyvä, ettei näin ole.


Siitä asti, kun otin tuotteen käyttööni, olen kiusannut emulsiolla jopa miestäni väsymiseen asti. Hän ei varmaan enää kertaakaan halua kuulla suustani pyyntöä siitä, että hänen on tultava illalla suihkun jälkeen haistelemaan käsivarttani, kuinka ihanan puhtaalta se tuoksuu. Joten hänelle on varmasti helpotus, että pullosta ei riitä enää kuin pariin käyttökertaan. Hän kuitenkin sai pullon sisällöstä myös oman osansa, sillä annoin laupiaana samarialaisena hänen levittää pari kertaa juuri ajellulle kaljulleen tätä luksusta, koska en jaksanut kaivaa kaapin perukoilta hänelle mitään normaalia perusvoidetta. En kuitenkaan kysynyt, tuntuiko päänahka kiinteältä tämän jäljiltä. :D Emulsion koostumus sai kehuja myös mieheltä.

Olen aina ollut todella ronkeli vartalotuotteiden suhteen, joka on eräs syy siihen, miksi hoidan vartaloani decolteesta alaspäin häpeäkseni paljon huonommin kuin kasvojani, joiden hoitaminen on saavuttanut jo aikoja sitten oman taiteenmuotonsa. 

En vain ole etsinnöistä huolimatta löytänyt tarpeeksi miellyttäviä vartalonhoitotuotteita yhtä helposti kuin kasvojenhoitotuotteita. En siedä vartalon iholla minkäänlaista nihkeyden tai lähmäisyyden tunnetta vaan tuotteen on imeydyttävä heti, sillä sekunnilla, kun laitan sen iholle. Markettien vartalovoiteissa on tuoksumaailma, joka ei ole minun juttuni. On hirveää levittää laajalle ihoalueelle tuotetta, jonka haistaa tympeänä nenässään pitkän aikaa. Tykkäisin ikääntyvänä ihmisenä myös vartalolla kiinteyttävistä tuotteista, mutta yleensä ne ovat geelimäisessä muodossa, joka ei minua ei niin kovasti viehätä, vaikka kevään tullen niistä yleensä innostun. On minulla silti muutamia suosikkeja joita käytän ja joista suurin osa on muuten luonnonkosmetiikkaa, mutta uusia ihastuksia tulee todella harvoin. 

Sensain Body Firming Lotion täytti villeimmätkin unelmani täydellisestä vartaloemulsiosta. Hieman vaaleanpunertava todella ohut emulsio on pakattu ylelliseen lasiseen pumppupulloon, josta tuotetta on helppo annostella pumpun avulla. Emulsio on riittoisaa, se levittyy sameettisen pehmeästi ja kevyesti iholle. Imeytyy välittömästi, tehden ihosta pehmeän. Tuoksu on puhtaan kukkainen, tämä tuoksuu tutulle Sensaille. Tuoksu kuitenkin häviää iholta jonkin ajan päästä, mikä on tuoksuja käyttävälle hyvä asia.


Vähän minua kyllä huvittaa tämä melko arvokas makuni näissä tuotteissa. Edellisen kerran kun vartalonhoitotuote aiheutti täällä blogissa huokauksia oli hinta 118 euroa. Nyt ollaan tultu hinnassa alaspäin, sillä emulsiolla on hintaa "vain" 94 euroa. ^_^

Mikä on teidän vartalonhoitosuosikki?

Tuote lehdistönäyte.


  1. Itkettävän ihana. Rakastan Sensain pulloja ja tuoksuja ja varmasti rakastaisin tätä. Tuli tunne, että itkettävän ihana varmasti. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on, tykkään koostumuksesta aivan älyttömästi. Silti kosteuttaa hyvin ja tuoksu on just sellainen puhdas ja mieto, mikä on vain plussaa, kun vartalotuotteista puhutaan.

      Poista
  2. Mulla ei oo suosikkia kropparasvoissa. Ei oo semmosta tullu vielä vastaan, paitsi ehkä Yves Rocherin joulutuotteiden omenapiirakan tuoksuin kropparasva. Sitä kyllä haluaisin lisää ehdottomasti! Mää oon sen verran hajuherkkä, etten pysty käyttään tuotteita, joiden tuoksu jää voimakkaana leijumaan pitkäksi aikaa mun ympärille. Pari kertaa pitäny lähtä suihkuun sen takia, ku hajuista tullu niin huono olo. Taiteilua se on tämäkin, ku ei ikinä tiiä tuotetta ostaessa, että jääkö haju iholle voimakkaana vaiko ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iho on vielä niin iso pinta, että se jotenkin tuoksuu ainakin voimakkaampana omaan nenään kuin mikään muu. Sitten kun käytän vielä tuoksuja, niin en tykkää, että vartalotuotteen tuoksu puskee tuoksun läpi. Taiteilua tosiaa on. :)

      Poista
  3. Tämä on varmasti ihana <3 Niinkuin kaikki Sensain tuotteet yleensäkin on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, koostumus on just sellainen, kun mun kehittelemässä vartaloemulsiossa olisi. :D

      Poista
  4. Hihii! Mullekin meinas just käydä näin yhden hiustuotteen kanssa. Sain tuotteen vielä sen takia, että voisin kuvata ihan tuoreen purkin. :D Sain kuitenkin kuvattua ennen kun olin tehnyt liikaa tuhoja. Tollasta emulsiotyyppistä tuotetta voi muuten yrittää ravistella pullon reunoille, jolloin tuote näyttää täydemmältä. ;) Kauniit kuvat on joka tapauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos vinkistä, tosta varmaan olisi riittänyt just valuttamaan reunoille tota. Pitää muistaa seuraavan kerran, kun innostun yhtä paljon. :D

      Poista
  5. Atoopikkona oon testannut ja vaikka ja mitä voidetta. Ehdoton suosikkini on Estellen ja Thildin vartalovoiteet. Imeytyy nopeasti ja kevyt hyvä tuoksu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tosi paljon Estelle & Thildin käsivoiteista, joten varmaan pitää testata vartalotuotteita, luulen, että saattaisin pitää niistä. :)

      Poista
  6. ihania kuvia otit! Minusta on ihan hyväkin, että joskus kuviin asti välittyy, että tuotetta on todella rakastettu :D Lisäähän se nyt uskottavuutta, kun pullo on viimeiseen pisaraan asti tyhjäksi tiristelty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emma.

      Tätä todella rakastin, loppu häämötti ennen kuin edes halusin. :D <3

      Poista
  7. Mä sain erään tuoksun testiin, ja halusin kuvata sen tiettyjen kukkien kanssa. Odottelen tässä nyt neljättä päivää, että kukat suostuisivat aukeamaan ja tuoksu vajuu koko ajan, koska en vaan malta olla käyttämättä sitä:D Eli joo, näinkin voi käydä mutta toisaalta, jo käytetty tuote kertoo siitä, että se on tosiaan ollut mieleinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kuulostaa muuten tutulta! :D :D :D Oon joskus sadatellut sitä, että kaupassa ei ole ollut tarpeeksi kypsän näköistä hedelmää tarkoituksuuni, olen sitten jatkanut sen kypsentämistä kotona, että olen saanut mieleiset kuvat. Mutta toi kukkahomma, normaalia täälläkin. :D

      Poista
  8. Näyttääkin laadukkaalta ja eikös se ole paras ja uskottava suositus, kun putelissa alkaa kuvaushetkellä pohja häämöttää ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä ajattelin, ei ainakaan kukaan epäile, että huvikseni kehun. ;)

      Poista
  9. Mä kuvaan yleensä tuotteet ennen testaamista, mutta voi että harmittaa, jos tuote on niin huono, etten jaksa siitä blogata. Ja sitten on mennyt aikaa kuvaamiseen ja muokkaamiseen :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama. Ja toi on se syy miksi monta kertaa mietin, onko siinä mitään järkeä, koska niitä onnettomia mistä ei sitten edes koskaan kirjoita tulee myös vastaan. Tavallaan tulee tehtyä täysin turhaa hommaa kuvaamisen kanssa. :D Mä en sentään muokkaa kuvia vasta kuin siinä vaiheessa, kun olen kirjoittamassa. :D

      Poista
    2. Mä niin tiedän tuon tunteen! :D Olisi helpompaa, kun näkisi kuvaamisen vaivan vasta tuotteiden testaamisen jälkeen, mutta sittenhän kuvat ei olisi läheskään yhtä hyvin kelpaavia perfektionistille ;) No, ei ne blogin kuvat aina niin ensiluokkaisia ole, eikä tarvi aina ollakaan. Joskus "ihan hyväkin" riittää. Sitä on kyllä joutunut elämässä opettelemaan muutenkin.

      Poista
    3. Niinpä. Olisi paljon kivempaa ja helmpompaa, jos pystyis antamaan tässä asiassa periksi, jäisi paljon turhia kuvia ottamatta. :D

      Poista
  10. Hihhii, kosmetiikkafriikkien miehille on selvästi vertaistukiryhmän paikka, sillä arvaa kuinka monta kertaa mä pyydän miestä silittämään mun poskea, silloin kun se on ihonhoitotuotteiden jäljiltä niiin pehmeä :D :D Ja oon raukkaa varmaan pyytänyt nuuhkimaan hiuksia tai ihoa, jonkun ihanalta tuoksuvan hoitotuotteen jälkeen ^_^

    Mutta vartalovoide kuulostaa kyllä ihanalta <3 Ja neilikat on <3 myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D :D Niiden oikeasti pitäis perustaa joku vertaistukiryhmä, ei oikeasti ole helppoa. :D

      Poista
  11. Mä yritän myös kuvailla purnukat ennen kuin niissä näkyy käytön jälkiä. Joskus on vaan ihan pakko ihan vähän kokeilla malttamattomana esim. pressattuja meikkejä ennen kuvaamista (joka vaatii ihan oman ajan ja rauhoittumisensa). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikit on tosi pahoja, niistä kun näkee heti, kun niihin on koskettu. Voiteista ei niinkään. :D Mulla on nytkin yksi luomiväripaletti tossa laatikossa, kun ei ole aikaa ollut ottaa kuvia, mutta en raaski korkata sitä ennen kuvia, melkoista tuskaa. :D

      Poista
  12. Kyllä minä täällä kanssa hihkun aamenta, tämän tuotteen suhteen. Aivan ihanalle tuoksuu ja tuntuu iho kuin silkiltä tätä käyttäessä. Minulla sitä vielä riittää, mutta ymmärrän harmituksen, kun tämä loppuu! Kuvat olet silti saanut kauniisti otettua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihana, kiva kuulla etten ole ainoa tämän kanssa. :)

      Poista
  13. No mun suosikki on se Bakelin Hydrabody, johon menin rakastumaan! ;) Menee mun "kipurajan" yli, mutta on se vaan ihana... Täytyy varmaan tätäkin kokeilla, vaikka rakastumisen vaara onkin olemassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole "onneksi" vielä kokeillut sitä kuin parin näytepussin verran ja se vaikutti siltä osin ihanalta, mutta tarvin pullon, että voisin tietää lopullisen tuomioni. :D Bakel on näppärämpi matkoilla, kun ei ole lasia.

      Poista
  14. Hienoja kuvia oli purkki täysi tai ei;)
    Ja varmasti on ihana tuote - niinkuin Sensain tuotteet yleensä tuppaavat olemaan - mutta minun laiskoille hoitorutiineilleni ihan liian hintava. Ja taitaisi olla sitä vaikka sen rasvailun säännöllisyyden oppisinkin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.

      Sensaiden koostumukset on mun mielestä omaa luokkaansa, niissä on sellainen ylellinen tunne, mitä harvemmissa kalliimmissakaan tuotteista ei välttämättä ole.

      Poista
  15. Sensain yleisen fiiliksen ja tuoksumaailman tuntiessa voin vain kuvitella kuinka paljon iloa arkisenkin tuotteen käyttäminen päivään tuo - ja kuinka "tylsiltä" monet muut vartalotuotteet tuntuvat tämän jälkeen.

    Pakko myös kysyä (viherpeukaloni sijaitsee yllättävän lähellä kämmeneni keskiosaa...) mitä postauksen kauniit kukkaset mahtavat olla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tylsiltähän ne tuntuu ilman muuta selvä. ;)

      Täällä toinen jolla viherpeukalo on täysin keskellä kämmentä, mutta kukat on pieniä neilikoita, jotka ovat mielestäni suloisempia kuin ne isommat, joissa on vain yksi kukka varressa.

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives