Tumpelon eyeliner


Olen usein kertonut, että luomiväri on meikissä se asia, jonka skippaan kiireessä ensimmäisenä. Sen sijaan rajaukset ovat olleet aina se asia, joiden tekemistä välttelen viimeiseen asti, vaikka juuri pelkillä värikkäämmillä rajauksilla saisin katseeseen ihan erilaista intensiivisyyttä. Syy tähän on se, että koen rajauksien tekemisen hankalaksi ja aikaa vieväksi hommaksi. Voin myös sanoa, että luomen vanhemmiten "lötkistyessä" ei se rajaaminen ainakaan helpommaksi ole tullut. Kun sitten joskus varaan aikaa myös tarpeeksi rajausten tuhertamiseen, ovat valintani Chanelin Le Crayon Khôl, Make up foreverin Aqua Liner tai MAC:in Small Eye Shadow sävyssä Nehru. Koska itse olen niin tumpelo tässä rajausasiassa, käyn usein "salaa" ihailemassa mielestäni kosmetiikkabloggaajien rajauskuningatteren One of Beauty`s Daughters Hennan rajauksia. Katsokaa nyt vaikka tätä meikkiä täällä♥︎ 


Sain jo kauan aikaa sitten L`Orealilta paketin, joka sisälsi geelirajauksen. Geelirajaukset ovat sellainen alue, joka on itseltäni jäänyt melkein kokonaan kokematta. Aluksi paketin tullessa ajattelin, että ääh, en minä tällä mitään tee, mutta jokin tässä Super Liner Gel Intenza -silmänrajauksessa viehätti ja pistin sen testattavien tuotteiden laatikkoon. Kiinnostusta tuotteeseen ei toki yhtään vähentänyt se, että se näytti markettituotteeksi ylelliseltä. Lasinen purkki ja kultakansi antavat tuotteelle luksustuotteen tunnun ja ulkonäön. Lisäksi mukana tullut sivellin vaikutti laadukkaalta.

Joten ei muuta kuin kokeilemaan. Gel Intenzan koostumus on pehmeän geelimäinen ja runsaspigmenttinen. Sävy on todella syvä musta, joten tuote sopii hyvin dramaattiseen lookin tekemiseen. Siveltimellä saa tehtyä makuuni juuri oikean paksuista jälkeä, mutta myös paksumpien rajauksien teko onnistuu. Lopputulos näyttää kauniin pehmeältä. Sivellin liukuu luomella pehmeästi, eikä juutu poimuihin kiinni, kuten kynän kanssa saattaa joskus olla hankaluutena, varsinkin, jos kynän koostumus on liian kovaa. Onnistuin saamaan mieleiseni rajaukset heti ensimmäisellä levityskerralla, eikä minun tarvinnut alkaa temppuilemaan topsy-puikkojen kanssa. 


Rajaus lupaa olla vedenkestävä, paketissa kestävyydeksi mainostetaan 24h, mutta niin kuin vedenkestävät tuotteet ihan liian usein, ei tämäkään ollut silmissäni täysin pysyvä, hyvästä pohjustuksesta huolimatta. En pysty antamaan tälle pysyvyydestä täysiä pisteitä, sillä kaikilla testikerroilla tämä pysyi hyvänä sellaiset kuutisen tuntia, jonka jälkeen rajaus suttasi alaluomea silmien sisänurkista, jos olin vetänyt rajauksen sinne asti. Yläluomella sävy pysyi moitteetta eikä kulunut pois koko päivänä. Poistaminen on helppoa puhdistusmaidolla- tai öljyllä. 

Hinta/laatusuhde on minusta silti kohdillaan ja pidän tämän helppokäyttöisyydestä. Gel Intenzan suositushinta on 14,90 euroa. 

Millä teette rajaukset? Oletteko kokeilleet Gel Intenzaa?


Tuote lehdistönäyte.



  1. Ite rakastan rajauksia mut ihan turha toivo et ne onnistus aamulla kiireessä! :D Käytän rajaustussia,lappeella sivulla voi vaan "painaa" rajauksen ripsien juureen ilman et sillä ees tarviis varsinaisesti piirtää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiireessä ei kyllä onnistu täälläkään, mutta tällä on jotenkin tosi nopea ja helppo tehdä. :)

      Poista
  2. Mä en oo vielä testannut ollenkaan tuollaisella tehdä rajausta. Ehkä en oo vaan uskaltanut. :D Pitäisi varmaan koittaa onnistuuko, vai jätänkö suosiolla muille? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, tää levittyy niin pehmeästi, etten edes minä tyrinyt kertaakaan tämän kanssa. :D

      Poista
  3. No arvaa kenellä tämä on odottanut testausta noin vuoden, koska tykkään käyttää sellaisia tussimaisia eye linereitä ja nyt juuri käytössä Lancome ja pian siirryn taas L'orealin eye lineriin jota olen käyttänyt vuosia. Mutta tätä ajattelin, etten osaa, että tulee suttua. Nyt kokeilen!

    Kivaa päivää Jonna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt äkkiä käyttöön, sähän olet muutenkin enemmän rajaustyttö kuin minä. <3 Ei tule suttua, lupaan!

      Ihanaa maanantaita Tiia. <3

      Poista
  4. Mulla on ollut tuota kauan ja ongelmaksi näen sen, että tuote kuivuu nopeasti käyttökelvottomaksi.
    Tuolla muuten saa kivat pikkujoulusilmät vetämällä esim MakeUp Storen glitterirajauksen päälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä purkeissa olevissa tosiaan kuulopuheiden mukaan tahtoo juuri tuo huonopuoli, että kuivuvat nopeasti tohon purkkiin, pakkaustavasta johtuen ovat niin alttiina ilmalle yms. Katsotaan, tää on nyt ollu itsellä kuukauden auki ja vielä toimii normisti.

      Poista
  5. Mä olen joskus kokeillut tämäntyyppistä rajausta Maybellinelta, mutta yleensä arkena jos rajaan silmät käytän värillistä rajausta, jolla saan sopivan utuisan ja pehmeän jäljen ja lopputulos on silti luonnollinen. Esim. harmaat, ruskeat, tummanvihreät pehmeät kynät antaa kivan lopputuloksen. Plussaa jos päässä on se "smudger", jolla saa vielä enemmän pehmennettyä lopputulosta :) Kuten tiedät, arkena en välttämättä niinkään panosta silmiin, vaan käytän senkin ajan ihoon ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama, mieluummin pohjaa kuin silmiä. ;) Maybellinen tuotteet nimi taitaa olla Eye Studio? Itse en sitä taas kokeillut. Värikkäätä rajaukset on tosi ihanat, varsinkin kesällä. Mulla on MUFEn Aqua linerista eri sävyjä ja niitä käytän,koska kestävät vaikka uimisen.

      Poista
  6. Mä en osaa käyttää tällaisia siveltimellä levitettäviä rajauksia, käytän aina liquid eyelinereitä, IsaDoran Glossy eyeliner on mun lemppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on todellakin mihin tottuu ja mikä tuntuu itsestään mieluisimmalta, niin sillä tulee sitten tehtyä. Olin tosi yllättänyt, miten helppoa tällä oli tehdä, tuo paksumpi sivellin auttoi kovasti asiaa. :)

      Poista
  7. Yleensä teen rajaukset nestemäisellä eyelinerilla, mutta ei ne muutkaan tavat huonoja ole. Välillä rajailen kynillä, joskus luomiväreillä, ja geeliäkin olen kokeillut. Olen mielestäni ihan näppärä rajaaja, koska olen treenannut aika paljon. Tosin siiven tekeminen oikeaan kohtaan on silloin tällöin vähän hankalaa, kun on tällainen lurppaluomi...:D Geeliä voisin kokeilla pitkästä aikaa, muistan tykänneeni. Plus mustasta geelistä saa todella pysyvän pohjustajan luomivärille, jos aikoo tehdä kreisi-intensiivisen silmämeikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harjoitushan tässäkin asiassa tekisi mestarin, mutta olen niin laiska tän asian suhteen. :D

      Poista
  8. Olen kyllä laiska rajailemaan, ja jos teen rajaukset niin vedän sellaiset kynällä. Mutta aina kehutaan kuinka geelimäiset pysyy paremmin, joten ehkä pitäisi kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynä on minustakin "kiireessä" helpoin, joten Chanel on arkisin käytössä, se ei toki pysy sitten yhtä hyvin kuin tämä tai MUFEn Aqua Liner.

      Poista
  9. Mulle paras rajaus on Sensain sivellintussi, johon saa täyttöpatruunoita. Sillä piirtelee ihan ilokseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan pakko kokeilla sitä itsekin, kun se on kosmetiikkabloggaajien suosikki. ;)

      Poista
  10. Minulla Sensain tussi ei pysy varsinkaan sisänurkissa, enkä vedenkestäviä ole kokeillut ( onkohan niitä edes?). Luotan kyniin, jotka asettuvat hetken kuluttua ja kestävät muuttunatta koko päivän. Mieli tekisi kyllä kokeilla kunnollista geelirajausta, joka saisi silmät erottumaan kunnolla rillien takaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää ehdottomasti kokeilla MUFEn Aqua-sarjan linereita, ne ei ole koskaan pettäneet. Ainoa, että piirtämisen kanssa pitää olla suht nopea, koska jämähtävät nopeaan luomelle kiinni. Lähtevät kuitenkin hyvin irti vedellä ja öljyputsarilla sellaisina paloina.

      Poista
  11. Mun pitäisi kyllä hankkia geelirajaus, se voisi olla yläluomen vekeille inhimillisempi kuin perinteinen dipattava lineri! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vekit on kyllä tosi haastavia, mitenhän sitä 30 vuoden päästä? ^_^

      Poista
  12. Mulle rajaus on silmämeikin tärkein juttu. Nestemäinen eyeliner on käytetyin - onnistuu aina.

    VastaaPoista
  13. Mun on pakko ostaa tää kokeiluun, teksti kuulosti niin lupaavalta! :)

    VastaaPoista
  14. Tämä voisi olla just mulle. Olen käyttänyt Joe Blascoa varmaan 5 vuotta ja voisi välillä kokeilla muutakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blasco on takuulla hyvä, mutta jos kaipaa vaihtelua, niin tämä on hyvä. :)

      Poista

The kindest word in all the world is the unkind word, unsaid. ~Author Unknown

Designed by FlexyCreatives